» Söndag

Hej min vän

Äntligen kan jag med all säkerhet säga att jag mår kanon! Lite hostig och så men vafan gör det?? Jag mår äntligen bättre. Och för första gången på 6 dagar så jag gjort mig iordning, vanliga kläder och smink, all in.

Oskar sover middag just nu sen ska vi ta oss en promenix bort till blomsterlandet. Ska köpa lite nya blommor så jag kan göra ett nytt arrangemang och ha på bordet i vardagsrummet, sen en ny fin snitt bukett att ha i köket.
Känner att det ska bli skönt att komma ut lite, även fast det inte blir en jätte lång promenad så är det alltid något.

Nu ska jag sätta mig med min mattebok och räkna lite. Ska försöka räkna dom sidorna jag missade när jag var sjuk. Det är lite svårt, men jag ska iaf försöka :)

Kärlek


william
11 Mars, 2012 - 11:09 / BLOGG: http://funnyones.blogg.se/

söt header:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Scream" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback