» Så mätt..

Hallå min vän

Jag är fortfarande super mätt i magen efter middagen hos mamma och pappa. Det bjöds på gott kött, pommes, majskolvar, lökringar, sallad, mozzarella och såser! Jag är SÅÅ mätt! Blev så lycklig när jag såg lökringar på bordet. Det är ju så jädrans gott! Ska också köpa hem sånt så jag kan äta det här hemma, kommer leva på det och inget annat. Skiter i att jag ska fritera det och hur fett det är. Kan inte låta bli, så jäkla gott!

Nu sitter jag och tar det lugnt och funderar på att titta på andra avsnittet av "Den sista dokusåpan" och några avsnitt av "Elsas Värld". Har lite tankar på att lägga mig tidigt ikväll men jag känner mig själv och det kommer nog inte hända, men jag kan alltid försöka :)

Oskar fick sitta i Henkes knä när vi parkerade bilen. Om Oskar gillade det?
Han var så stolt och vilket leende. Hela vägen hem gick han och
pratade om det, mitt lilla ♥
Kommer ihåg när man själv var liten och fick sitta i pappas knä en liten bit och "köra" bilen. Det var ju så roligt, och pappa fick alltid köra samma sträcka 2ggr, för fick jag göra det skulle Josefine göra det. Rättvist ska det vara :)

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback