» Populära kakor

Det roliga när man bakar och skriver ut det så här är att det tar inte lång tid innan det ringer på telefonen ;)

Min underbara syster och Matilda kom förbi förut och fikade, kaffe och nybakade kakor. ChipChop kakorna blev godkända och det var ju kul eftersom det var första gången jag bakade dom :)


Har också hunnit städa undan nu på kvällen, dammat av överallt så imorgon kan jag bara dammsuga av och skura golven :) Behövs städas efter dagens kakbak :) Smulor överallt.

Har precis kollat klart på en filmen En Dag


Trodde den skulle vara bättre men den var ju så klart sevärd, fast jag måste nog säga att boken är bättre.

Nu ska jag snart hoppa i sängen, har absolut inga planer för morgondagen, ungefär som vanligt, men utvilad vill jag ändå vara :)

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback