» Photobox!!

Hallå igen min vän

Upptäckte för en stund sen att jag har ju för tusan fått paket idag! Mina efterlängtade kort som jag beställt har äntligen kommit. Blev medlem på en sida som heter Photobox.se blir man medlem där så får man just nu en välkomst gåva i form av 40 gratis kort. Kan ju vara värt att kolla in det :) 
Så imorgon blir det ytterligare en syssla på min lista, att sortera dom och sätta in dom i album.
Tycker det är så mycket mysigare och roligare att bläddra i ett fotoalbum än på datorn. Har beställt kort enda sen Oskar föddes och har dom samlade i album som ligger på bokhyllan. Älskar att sitta och kolla på kort, man får så mycket minnen och tankarna vandrar tillbaka :)

 

Glömde också att visa ett kort vi tog inne på Åhléns, super gulligt ju :D

 

Just nu ligger Oskar vaken i sin säng och vill inte somna om. Vill inte gå in än och lägga mig själv för då kommer han bara sätta sig upp och vilja komma upp ur sängen. Men jag vet samtidigt inte hur länge jag orkar vara vaken, är verkligen jätte trött och för en gångs skull så vill jag verkligen sova. Får se hur den här kvällen/natten kommer bli.

Kärlek




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback