» Paketen är klara

Gokväll min vän

Då var Oskars paket klara, han kommer fåå.... nej det berättar jag på lördag istället :D
Men iaf nu är det klart och tårtdekorationen är också införskaffad, allt som saknas är en storhandling och det kommer vi fixa imorgon.
Blev en super mysig dag på stan med Josefine och Oskar, vi började med att köpa alla presenter sen så blev det mat på McDonalds. Oskar blev helt lyrisk och skrek högt när vi gick dit.

Jag och Oskar åkte bussen hem, och det är ju alltid spännande, eller iaf enligt Oskar :) Men vad gör man inte för dom små liven, skulle iaf gå genom eld för min lilla kille ♥

Nu sover den lilla och jag ska snart ta på mig mina myskläder, krypa upp isoffan och kolla på Once upon a Time och Revenge! Härlig torsdags kväll.
Imorgon är jag ledig så då ska det handlas, bakas bullar och städas. Hoppas på en liiten sovmorgon men det får vi se om det blir av :)

Kärlek ♥


anncatrin boström
01 Mars, 2012 - 19:33

vad fin blogg du har gjort<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback