» Nya skor och en boll

Hej min vän

Blev att jag åkte lite tidigare idag från skolan. Missade filmen vi kollade på Engelskan men jag har fixat så jag kan se den här hemma :)
När Henke var på intervju så gick jag och Oskar till Diechmann för att köpa skor. Dom skorna jag ville köpa till Oskar fanns inte i hans stl så det fick bli ett par andra skor nämligen dessa

Och så blev det lite pengar över så då gick vi in på leksaksaffären och köpte

Vi tackar Viktoria så mycket för dessa fina födelesdags presenter :) ♥

Just nu är det väldigt stillsammt här hemma. Oskar leker för sig själv och jag avnjuter en god caffe latte. Ska sätta mig på golvet och leka med mitt hjärta nu.

Kärlek


anncatrin boström
19 Mars, 2012 - 17:14

Det var ju fina skor,blir bra nu till våren<3

Viktoria
19 Mars, 2012 - 17:14

Blev ju perfekt :) glad jag blir att de även blev en boll, och inte vilken boll som helst ;) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback