» Långledigt :)

Känns som att bloggen blir lite lidande ibland, men så kan det ju vara.

Idag hade jag ju då matteprov, jag gjorde mitt bästa och svarade på det jag kunde. Tror det var två frågor som jag inte kunde annars så vart allt ifyllt. Hoppas att jag klarade det annars får jag helt enkelt kämpa vidare.

Nu kan jag äntligen säga att jag kan njuta av långledighet. Ledig fram till den 10april, men jag ska självklart plugga lite under ledigheten. Ska läsa lite ur boken jag håller på med och så har jag ett hemprov i historian att göra.

När jag kom hem idag så blev det mys och lek med mitt hjärta. Vi har sparkat boll, cyklat (inomhus) och målat


På eftermiddagen så kom Andreas (Stampe) hit och hälsade på. Han hade med sig sin flickvän så det slutade med att jag och Angelica satt i köket och pratade medans grabbarna kollade på hockey. Dom gick hem för kanske tio minuter sen så tiden har gått otroligt fort. Har haft det super trevligt :)

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Några planer för morgondagen har jag inte än sålänge. Är det fint väder ska vi gå ut annars kanske man skulle ta och baka lite kakor?

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback