» Kul med leksaker

Nu jäklar ska ni få sen vilken häftig leksak Oskar har fått av Henkes kompis Beggan

En Blixten "Rorry" radiostyrd bil! Otroligt gulligt och otroligt snällt av Beggan måste jag säga. Vi var ju såklart tvungna att testa den förut och den låter som tusan och kör fort som satan. Oskar blev lite smårädd ska jag erkänna, men jag och Henke sa att vi får ta ut bilen någon dag och köra ute. Kanske inte verkar så läskigt då och jag vet att Oskar kommer vilja köra med den ute :)
Det var därför mina pojkar var uppe på stan. Tydligen så var bilen trasig så dom var tvungna att byta till en som fungerade. Så nu har vi ytterligare en rolig leksak att leka med i sommar :)

Oskar har lekt och sparkat boll med sin farfar idag. Tyvärr fick jag inte till en bra bild på dom när det sparkades boll men däremot en när dom lagar mat tillsammans


Sen blev det fika med bullar och mjölk.


Kan säga att Oskar var jätte trött vid halv fyra, han hade inte sovit middag underdagen och busat med farfar så det var ju inte så konstigt. Han fick lägga sig och sova för att det inte skulle bli allt för jobbigt. Sen ville vi att han ska kunna somna på kvällen så det räckte med 40min.
Vi valde att avsluta dagen med att äta smörgåsrån och dricka mjölk framför barnprogram

Min skatt

Måste bara avslutningsvis visa vad jag fick av Henke idag :D

Jag ÄLSKAR den! Min nya favvo mugg utan tvekan, Tack älskling♥

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback