» Idag ska....

Godmorgon min vän

Just nu har jag en känsla av att kaffe kommer vara min bästa vän idag. Är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Oskar vaknade flera gånger under natten och grät och saknade en napp så då är det bara att gå upp gå ut i köket och hämta en, sen lägga sig igen men då dyker nästa upp. En snarkande Henke bredvid mig som samtidigt ligger så nära så jag nästan hamnar utanför sängen. Jag puttar lite på honom tills han hamnar på sin sida och då kan jag lägga mig tillrätta igen. Jaha men sen då? Jo men då är ju jag nästan vaken och kan inte alls somna om igen och när jag väl gör det så börjar allt om från början igen.
Så min bästa vän idag kommer utan tvekan att vara kaffe.

En lektion idag sen ett stopp på ÖoB innan det är dags att åka hem. Ska städa och tvätta idag och jag kan redan nu se att jag kommer ha hur mycket tvätt som helst. Har en överfull tvättkorg och en överfull Ikea påse med sängkläder och handdukar. Eftersom jag låg sjuk förra veckan blev det ju ingen tvättning gjord så därför har jag dubbelt med tvätt denna vecka. Men idag har jag bestämt att Henke ska hjälpa mig med tvätten.
Nu är det så här att Henke fyller 26år i juli och han vet inte hur han sätter igång en tvättmaskin, torktumlare eller torkskåp men det ska jag ändra på idag. Han ska lära sig att tvätta och det är fan på tiden!



Kärlek


Anonym
14 Mars, 2012 - 07:35

Ja det är på tiden!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback