» Helgen går för fort

Godmorgon min vän

Helgen går alldeles för fort och idag är det åter igen måndag. Nu är det en ny vecka i skolan och ny vecka med lämningar och hämtningar på dagis. Fast idag får Oskar vara hemma med sin pappa eftersom Oskar är ett 15timmars barn på dagis.
Gick och la mig relativit tidigt igår, kl 21 även fast jag inte var så trött. Lyckades somna iaf, men som vanligt så vaknar jag flera gånger under natten. När ska det sluta egentligen??

Idag blir det att skynda sig hem efter skolan. Henke har en intervju idag så jag måste skynda mig hem till Oskar. Ska åka med upp på stan sen ska jag och oskar gå och köpa nya vårskor till lilleman, har sett några på Deischman som jag är intresserad av :) Kanske några nya nagellack till mig också vem vet ;) Såg att dom hade bra pris på Åhlens ;)

Nej in och borsta tänderna sen på med skinnjackan och upp på cyklen :)

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback