» Fullt upp men ändå inte

Hej min vän

Idag känns det som att man har haft fullt upp men samtidigt inte, förstår du? Fick iaf sovmorgon idag så jag gick inte upp förens halv tio, jätte skönt och härligt var det. Inte alltid man får sovmorgon så det uppskattas när man väl får det.
Oskar och jag bakade en morotskaka idag. Haha jag vet, vi bakar alltid det, men jag vet att det verkligen uppskattas av Henke. Sen skulle Marika, Maggan och Micke komma på besök och jag vet att dom också gillar den.
Min lilla prins var så duktig och hjälpte mig att ha i alla ingredienser och som Oskar säger "vippa vippa".

Jag tycker att det är jätte roligt att baka med Oskar för man märker hur kul han tycker att det är. Önskar att man kunde baka varje dag, bara för att det är så roligt. Vem vill komma och äta upp det om jag börjar??

Haha tror nog att min morotskaka är populär, inte mycket kvar av den inte ;D

Nu ska jag sätta mig med alla kort och få in dom i albumet. Härligt söndags pyssel :) Funderar på att poppa mig en skål med popcorn, men jag väntar nog tills allt bra på tv börjar. Kanske skulle kolla på "Det okända"? Var ju ett tag sen jag kollade på det. 


Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback