» Full dag och infektion

Gokväll min vän

Ännu en dag som har varit full av händelser, både bra och dåliga.
Idag blev det en promenad upp på stan med mina underbara föräldrar. Köpte ett minnes kort till min nya kamera som jag köpte igår. Tyckte att jag förtjänade en :) Men när jag packade upp den igår och tog kort så kunde jag bara ta 10st sen var minnet fullt. Så idag köpte jag ett större minneskort så jag verkligen kan börja ta kort igen :)
Efter stan så gick vi och matade fåglarna, är lite nervös när jag ska göra det. Blir alltid lika rädd att dom kommer flyga på mig och bokstavligen ta brödet ur min hand. Är lite små rädd för fåglar, men jag gör det för Oskar skull :)

Efter stan så gick jag med mamma och pappa hem och efter en stund så kom min moster Annelie och hennes man dit. Dom har nyss kommit hem från Thailand och hade köpt med lite saker till Oskar (bilder kommer imorgon)
Jätte fina och roliga saker :)

Sen blev det hem, bada Oskar och göra honom redo för kvällen. Vid 17tiden så kom Milla hit. Hon skjutsade mig till jourvårdcentralen vid halv sju. Har gått och åkt på urinvägsinfektion. Det gör äckligt ont att gå på toaletten, så jag vill knappt dricka överhuvudtaget. Har fått penicillin nu som jag ska äta 3ggr om dagen i 5dagar.
Har lovat mig själv att hädanefter ska jag dricka minst 1glas tranbärs juice om dagen. Sägs ju att det ska förhindra en sån infektion, och det här vill jag inte uppleva igen!

Nu ska jag sova så jag orkar gå upp i morgon. Hoppas att natten blir lugn för min del så jag orkar gå till skolan imorgon. Märker när jag vaknar hur jag mår.

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback