» Fruktsallad

Hallå min vän

Just nu sitter vi och lyxar oss med att äta en god fruktsallad. Riktigt gott och för att inte tala om nyttigt. Vi verkligen boostar oss med massa vitaminer :)

Det är ananas, jordgubbar, äpple, banan, apelsin och vindruvor

 

Skolan idag gick jätte bra och Oskar fick vara en liten längre stund på dagis då Henke gått och blivit sjuk. Imorgon är jag ledig och då får Oskar också vara det. Är det fint väder har jag lovat att vi ska ut och sparka med den nya fotbollen :)
Resten av kvällen blir det lugnt och skönt, ska försöka läsa lite i boken så jag kommer någonstans. Får se om jag lyckas hitta ro i kroppen så jag kan läsa.

Kärlek


anncatrin boström
05 Mars, 2012 - 16:53

Hoppas du mår bra,skönt för er o vara lediga imorgon,ha en bra dag.kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback