» Blomster arrangemang och paket

Hej min vän

Idag kan jag inte säga att det var lika härligt väder som igår. Solen har bara tittat fram några enstaka gånger och det är lite kyligare idag.

Åkte tidigare till skolan idag och försökte räkna i matte, har kommit dit där resten av gruppen var i måndags, men jag ligger inte så långt bakom nu :)
När jag kom ut idag efter sista lektionen så stod Henke och Oskar och väntade på mig. Var så mysigt när Oskar kommer gående och kommer fram och kramar om mig, puss fick jag också. Älskar när Henke och Oskar kommer och möter mig ♥
Stannade till på Blomsterlandet och Willys på vägen hem. Köpte nya tulpaner till köket och nya blommor så jag kunde göra ett arrangemang och ha i vardagsrummet.

Oskar vill åka musse bilen och så klart han fick
det

Så här blev det färdiga resultatet av arrangemanget

Och gissa vad som kom med posten idag?? Jo den efterlängtade filmen, Breaking Dawn del 1. Så nu är det snart dags att dra ihop ett gäng och ha Twilight maraton.

 

Nej nu ska jag ta hand om disken sen ska alla sängar bäddas rent.

Kärlek




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback