» Återigen ny vecka

Gomorgon min vän

Återigen så är det måndag och ny vecka. Känner på mig att jag kommer ha mycket att göra eftersom jag låg sjuk förra veckan men det ska vi väl klara av. Jag ska kämpa med att komma i fatt i matematiken och allt annat så klart.
Har en känsla av att jag kommer ha mycket att göra i veckan.

Har börjat vakna igen flera gånger varje natt och sen sover jag lätt så det är som att jag är medveten om allt. Tillslut när jag tittade på kl i morse så var den 05.40 så jag sket i det och gick upp. Kommer bli en lång dag men så är det ibland.

Känns som att det kommer bli en underbar dag ute idag. Ska man kanske ha skinnjackan, eller ska man göra på vinterjackan eftersom jag har legat sjuk?? Hm svårt val, får testa skinnjackan framför spegeln och se hur det känns ;)

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback