» Allt inhandlat och ballonger med favoriten uppblåsta

Gokväll min vän

Vilken dag vi har haft. Kom iväg och handlade oc blev några tusen lappar fattigare men en kyl och frys samt skafferi rikare :) När vi kom hem så plockade jag in alla varor och sen satte jag igång med bulldegen, Medans den stod på jäsning så passade jag på att damma av överallt. Blev iaf 69 bullar, haha skojigt antal :) Så nu har jag bullar klara, fikat är inhandlat allt som ska fixas imorgon är tårtorna och förberedelserna. Sen ska Oskar få en underbar födelsedag

Väntar på pappa:)

Alla 69bullar, hoppas att dom kommer bli uppskattade :)
Nu på kvällen har jag blåst upp lite ballonger och lagt ut serpentiner. Har köpt ballonger med en av Oskars favoriter på nämligen Rorry Racerbil

Lite av det som kommit upp :)

Nu ska jag gosa in mig i filten och kolla på några avsnitt av Elsas Värld.

Kärlek




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback