» Fredag morgon 8/6

Godmorgon vännen min

Imorse så vaknade jag av att det lät konstigt från vardagsrummet, men jag kunde i koppla vad det var. Så jag sätter mig upp och lyssnar lite, kollar mot prinsens säng och ser att den är tom. Då har han gått upp själv, inte väckt mamma eller pappa och gått upp för att leka lite :) Har sagt det förut men säger det igen, lilla prinsen börjar bli stor :)

Henke var sen hem från jobbet igår. Ett monteringsjobb i Norrköping drog ut på tiden så han var inte hemma förens halv åtta. Lagom när han kom hem så var jag i full färd med att natta Oskar sen drog jag upp på stan med mina underbara föräldrar och kollade in vad marknadsafton hade att erbjuda. Mycket folk och det fanns säkert mycket fynd att hitta, men jag vägrade så och trängas vid ett bord med en massa människor som inte tar hänsyn. Nej det enda jag köpte var brända mandlar. That´s it! Men gott är det :D

Nu ska vi börja göra oss fina här hemma och sen får vi se vad denna dag har att erbjuda. Det är fint väder ute så ut ska vi definitivt :)

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback