» Äntligen..

Hallå min vän

Imorse fick jag en liten stund för mig själv när jag kom upp. Henke hade redan hunnit åka till jobbet och Oskar sov till kvart i åtta. Gosade ner mig i soffan och kollade på tv innan min lilla prins kom in i vardagsrummet nyvaken :)
Sen började våran dag.

Vi har städat, vart ute med en massa skräp, rensat lite och handlat. På eftermiddagen så kom mamma hit på besök. Vi valde att trotsa regnet och gå ut och gå, Oskar fick cykla :)



Och idag fick jag även hem mina möbler till balkongen :) Äntligen kan vi sitta flera där ute och mysa tillsammans :D

I like it :)

Ska snart göra prinsen redo för natten sen ska jag ha lite egen tid. Funderar på ett varmt bad och ansiktsmask :D

Vad har du gjort idag??

Kärlek




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback