» Shopping och främmande

Gokväll min vän

Har inte orkat skrivit under dagen men nu känner jag att jag har lite ork i kroppen :)

Imorse efter att jag och Oskar fått i oss våran frukost så satte vi igång att baka en äppelpaj. Jag har inte bakat en äppelpaj sen jag bodde hemma så det var väl på tiden.
När Oskar sov middag så kom mamma och pappa och hämtade mig, sen åkte vi ut till marieberg och jysk. Har äntligen köpt mig möbler till balkongen. Fast pappa ska komma hit med dom i morgon efter jobbet. Dom fick nämligen inte plats i Volvon så han hämtar upp dom med firmabilen imorgon :)
Var även inne på Coop och köpte en ny brödrost. Den vi hade innan var med om en olycka..
Innan vi åkte hem så åkte vi till mormor och morfars grav för att se till den lite.

8 år av saknad, älskade underbara mormor ♥ Du är saknad och det går inte en dag utan att
jag tänker på dig ♥

När jag kom hem så var mina svärföräldrar här. Det var lite därför vi bakade pajen imorse så vi kunde ha något att fika på :)

Farfar trodde att han kunde gömma sig bakom gardinen, men Oskar hittade honom :)

Sen har jag tvättat, blev en hel del tvätt så idag fick det bli tvättstugan. Och med min tur så fick jag springa ner när regnet vräkte ner!

Har även haft Milla på besök. Hon hade köpt med sig mat från Shanghai till oss :D Så jävla gott!!

Mysiga

Oskar kom på att man kan gunga med hjälp av locket till tvättkorgen :)

Ska snart gå och krypa ner i sängen och det ska verkligen bli skönt att sova lite.

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback