» Underbar midsommar :)

Hej min vän
 
Hoppas att du har haft en bra midsommar? :) Våran dag har varit helt perfekt! Vi började dagen på Stora Holmen där vi åkte lilleputte tåget och hälsade på djuren. 
Supermysigt :)
 
Morfar skulle åka tåget med mig och prinsen :) (kepsen har Oskar själv dragit ner)
Mormor och pappa satt på stationen och väntade
Spännande :D
Vi hälsade på kossorna och grisarna
Denna lilla sötnos ville jag bara kidnappa och ta hem
Oskar åkte radiobil med morfar
Prinsen vågade gå in till grisarna och klappa lite :)
 
Efter Holmen så åkte vi hem till mamma och pappa där vi grillade lite. Kött, majs, halloumi ost, mozarella, god sallad och tzatziki. Förbaskat gott!
Åhhh så Gott det var!
Prinsen ville smaka på majsen
Trött mätt och belåten :)
Oskar hjälpte mormor att vispa grädde till efterrätten
Grädde, jordgubbar och ett glas rosé :)
 
Nu är denna dag snart över och jag är fortfarande så mätt så jag mår illa. Haha så kan det vara ibland :)
Hoppas att din dag har varit lika härlig som våran dag :)
 
Kärlek ♥
 


anncatrin boström
22 Juni, 2012 - 21:38

En jätte trevlig dag med er<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback