» Underbar eftermiddag

Hej min vän
 
Ska snart ta och göra mig redo för natten fast ett inlägg först ska vi ju hinna med :)
 
Att jobba idag gick jätte bra. Ska jobba imorgon med fast inte en så länge dag. Och imorgon slutar Henke tidigt så han får hämta Prinsen :)
Efter att jag slutade jobba idag så skyndade jag mig till blomsteraffären här i centrum. Där köpte jag en jätte fin vit hortensia. Sen mötte jag Henke innan vi gick och hämtade Prinsen. Blomman gav vi till en dagisfröken som går i pension, hon gör sin absolut sista dag imorgon. Så vi ville ge henne en blomma och tacka för denna tid. Gulliga vi är va ;)
 
Efter dagis så fick vi ett kärt återseende med min underbara syster som har kommit hem från Turkiet :) Med sig hade hon jätte fina presenter :)
Tröja med favorit bilen :)
En mumsig chokladkaka
Som blev väldigt kladdig ute i solen
Coola killen på balkongen :D
Vackra underbara syster ♥
 
Jag fick ett jätte fint armband men tyvärr ingen bra bild på det, ska försöka igen imorgon efter jobbet :) När Prinsen hade lagt sig för natten så tog vi fram godsakerna och kollade på True Blood.
En underbart härlig mysig eftermiddag ♥
 
Hoppas att att du också har haft en underbar dag :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback