» Tjenixen..

Söta du!

Fick spendera hela gårdags kvällen på jourmottagningen med min lilla prins. Hostan ville inte ge sig så jag ringde och fick en tid kl 18. Dock så kom vi inte in förens kl var lite efter 19. Och för en gångs skull så kändes det som att den läkaren vi fick träffa äntligen lyssnade på vad vi hade att säga. Oskar fick ta ett odlingsprov via näsan, men det resultatet kan ta 3-4dagar. Vi åkte från jourmottagningen 20.30 och då skyndade vi oss till apoteket och hämtade en ny medicin som ska testas, Lepheton. Den får vi bara ge på kvällen då den är lite starkare och innehåller lite etylmorfin. Så efter att Oskar tog medicinen somnade han 21.15 och sov till 07.30. Hostade knappt under hela natten :)

Egentligen så skulle jag ha jobbat idag och Oskar ha varit på dagis men vi valde att vara hemma idag. Hostan kommer lite då och då. Våran stackars lilla prins ♥ Fast han är ändå igång och leker lite.
Gjorde lite pannkakor till lunch som serverades på balkongen, men efter två tuggor så ville inte Oskar äta mer.

Det enda han har ätit idag är två skivor vattenmelon och lite choklad. Han vill inte äta något, inte ens yoghurt. Lite jobbigt men jag får fortsätta se om jag kan hitta något som fungerar. Ska göra kyckling och ris till middag, hoppas att det kommer hamna i prinsens mage.
Tog en liten sväng till affären och handlade mjölk och så stannade vi och busade vid fontänen uppe på torget.



Lite små blöta var vi när vi kom hem, kanske inte så jätte bra för Oskar men han var glad och det är huvudsaken :)
Nu har han legat en stund på balkongen och vilat med täcke kudde Nalle Puh och Tiger


Min fina mamma kom förbi förut och tog en kopp kaffe innan hon skulle till jobbet. Hon var även med och busade en stund uppe i centrum :)

Nu ropar Oskar och säger att han vill kolla på Pippi, och klart min lilla prins ska få se det. Whatever makes him happy :)

Kärlek




anncatrin boström
07 Juni, 2012 - 15:03

Mormors lilla prins,han är så söt o tack till er för en trevlig stund<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback