» Söndag..

Än har inte dagen börjat men jag känner på mig att det inte kommer hända speciellt mycket. Det har regnat under natten och jag skulle inte bli förvånad om det gör det under dagen också. Fast jag ser på Facebook att det har varit ett riktigt åskoväder lite utanför Örebro, varför kom det inte hit? Eller gjorde det det när jag sov?

Gårdagen blev jätte mysig. Vi åkte och lämnade Oskar hos sin farmor och farfar, sen åkte vi ut mot marieberg. Tänkte äta buffé på någon restaurang där men stället var packat med bilar så vi valde att inte äta där. Istället åkte vi och köpte med oss mat hem. Jag fick min favorit, kinamat :) Sen åkte vi hem och kollade på film innan vi hämtade Oskar runt kl 19. Då hade han fått vara ute hela dagen och sparkat boll och grävt i sanden, en härlig dag med sin farmor och farfar. Och så hunden Shadow såklart ;)

Idag så tog jag sovmorgon, jag var så trött att jag somnade om och inte vaknade förens halv tio :) Riktigt skönt måste jag säga. Nu sitter jag här med färg på ögonbrynen medans Oskar äter lunch.

Lite senare idag är det tvättstugan som gäller. Ska bland annat tvätta soffklädseln idag så den blir ren och fin :)
Funderar även på att dra ett varv med dammsugaren och moppen. Lite fint ska vi väl ändå ha hemma.

Kärlek 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback