» Solen tittade fram..

Hej vännen min
 
Solen tittade fram hela eftermiddagen ju :D Underbart och härligt!!
Att jobba idag gick jätte bra, precis som det brukar göra :) Fick jobba till kl 17 istället men det gör ju inget, klirrar bara bra i kassan ;)
Ska jobba imorgon också samma tid som idag så det blir ju kanon :)
 
Att lämna Prinsen på dagis gick ju precis som jag trodde, inte alls bra. Så fort vi kom in så skulle jag bära, sen klamrade han sig fast runt min hals. Han ville verkligen inte släppa taget :( Gjorde ont i mitt hjärta att lämna honom när han grät men jag vet att han hade det bra med sin fröken. Sen ringde jag till dagiset när jag kom till jobbet, och dom sa att det hade gått över fort men han ville vara nära och sitta i knät :)
 
Nu på eftermiddagen/kvällen har vi lekt och busat innan det helt plöstligt blev dags att äta välling och läsa bok. Idag blev det Blixten McQueen boken han fick när han fyllde. Sen var det läggdags.
Ska snart lägga mig jag också. Har sådna problem med att somna på kvällarna. För mycket tankar i mitt huvud så dom senaster nätterna har jag somnat runt halv ett tiden..
 
Kärlek ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback