» Shopping och hopp i vattenpölar

Hej min vän
Natten till idag var ganska jobbig. Prinsen har vaknat stup i kvarten och gråtit. Och inte bara en gång utan ett x antal gånger så fick jag leta efter nappar. Måste försöka vänja av honom vid dom. Nu när han har varit sjuk har han så klart fått ha napp hela tiden, men nu är det dags igen att bara ha dom när man ska sova. Och så klart att lilleman försökte med det. Han gick och la sig i sin säng och sa att han skulle sova bara för att få nappen. Haha gullunge ♥
 
Idag blev det en tur upp på stan med mamma. Hade inget annat för oss och så behövde Oskar ett par nya gummistövlar :)
Hittade ett par billiga och snygga på Deichmann, 129kr
Hittade även en sak till mig
 
Efter stan så åkte vi och hälsade på hemma hos Josefine. Fick lite kaffe och pratade lite med Rickard som också var där :)
På vägen hem från stan så skulle vi självklart stanna vid en vattenpöl och inviga dom nya gummistövlarna.
Snyggt att jag fångade ögonblicket precis i ett hopp :)
Betyget? Godkända :)
 
Tror att Oskar börjar bli trött för han är väldigt klängig och gnällig, så det ska snart sovas här hemma.
Hoppas att du också har haft en toppen dag!
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback