» Jag vet...

Hej min
 
Förlåt för väldigt dålig uppdatering! Fanns ingen lust eller ork alls igår för att skriva. Men nu är jag tillbaka :)
 
Igår så hade vi en dag ute i parken trots lite små tråkigt väder. Vi hade med oss lite picknick och så fick vi sällskap av Josefine och mamma. Mysigt var det :)
 
Idag så tog jag med mig Oskar och mamma på en cykeltur bort till Rusta. Vet inte varför, men jag ville inte sitta hemma utan ville ut och röra på mig. Så jag kom att tänka på Rusta :P Haha ja ibland vet jag inte vad som försiggår i mitt lilla huvud ;)
Iaf så köpte jag lite städgrejor, roligt eller hur? Hittade en hiss gardin som jag är väldigt sugen på att köpa men jag ska fundera ett tag till har jag bestämt. 
Min Prins
 
Efter Rusta så blev det en snabb tur upp till Hm innan vi åkte vidare hem till Josefine på en kopp kaffe :) Och efter det så åkte jag och Oskar hem. Stannade till på dagis och hämtade lite saker som inte behöver vara där över sommaren :) Träffade samtidigt en av hans fröknar. Frågade henne om lite tips om pott träning, men hon tyckte att det kunde vänta till nästa sommar. Vad är bäst egentligen? Känner mig väldigt kluven..
 
Nu sover prinsen, han var så trött (fast det är ju inte konstigt när han inte sovit middag)
Själv blir det lite egentid innan en annan ska sova för imorgon ska jag ha en heldag med min underbara syster :)
 
Kärlek ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback