» Hej hopp

Får börja med att ursäkta den tråkiga designen, men jag fattar verkligen inte hur jag kan göra det snyggt!
Har inga ideér alls.
Jaja.. Min andra ursäkt är, förlåt för dålig uppdatering!! Det har inte skrivits sen i onsdags..

Igår så jobbade jag som sagt. Kändes skönt att komma hemifrån lite :) Fick vara inne på den stora avdelningen och jobba så man kunde ju sysselsätta dom barnen mer. Vi pysslade och det slutade med att jag satt och gjorde prinsess kronor den sista timmen.
Oskars dag på dagis igår gick bra, men lämningen hade varit jobbig. Lillprinsen hade gråtit och klamrat sig fast på Henke :( Men när jag hämtade så var han sitt glada jag igen :)

Idag så var vi hemma och myste. Tog oss en cykeltur till Försäkringskassan och till Arbetsförmedlingen. Sen blev det hem och sova middag. Efter det så vart det parken en stund.




Just nu sitter Oskar och kollar på Pippi samtidigt som det äts chips. Henke är iväg och ska kolla på matchen med några vänner. Ska göra Oskar sällskap och gosa lite innan han ska sova. Fast idag så får han självklart vara uppe lite längre, om han orkar så klart :)

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback