» Härlig fredags kväll

Hej min vackra vän

Nu är man hemma efter en underbar kväll med underbara tjejer. Blev inte en hel kväll ute men det behövs inte, vi fick prata och det var hur trevligt som helst. Och att få komma ut och slippa se hemmet ett tag :)
Började kvällen på Pitchers där vi käkade mat. Hur god hamburgare som helst!! Åh den ska jag faktiskt äta flera gånger :D Till maten blev det, vuxet nog, ett glas vitt vin.

Jag och Therese

Efter så gick vi till Stora Örebro och drack en varsin, äntligen, mojito! Älskar den drinken, så himla somrig och god.

Mums

Nu sitter jag som sagt hemma och har gosat ner mig i soffan. Har precis öppnat godis påsen och ätit lite Ben&Jerry glass :)

Gotti gottgott

Ska svulla lite till innan jag ska gosa ner mig i sängen med min karl :)

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback