» Hallå..

Blev inget jobb idag så med andra ord har jag och Oskar haft en heldag med varandra :D Vi har haft det super mysigt och idag har jag inte märkt av trotsåldern.

Vi tog oss en cykeltur hem till mamma en stund innan vi åkte över till ÖoB. Åt lite smörgås innan vi åkte :)

Stora killen kan själv

På ÖoB så blev det lite shopping måste jag erkänna. Sen kollade jag efter färg till köket :D

En fin tavla som ska upp i sovrummet

De här vackra tavlorna ska upp i köket :)

Gjorde även om lite på byrån i hallen, så här såg det ut innan

Och så här blev det efter


Och nu sitter jag och funderar på vilken färg jag vill ha i köket, finns lite att välja på ;)



Men nu ska jag faktiskt cykla till mamma sen ska vi upp på stan och titta på alla duktiga tjejer som springer/går vårruset.

Kärlek




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback