» Full fart..

Hallå min underbara vän

Här hemma är det full fart. Oskar passar på att busa och leka innan det är dags att sova.

Efter att Oskar sovit middag tidigare idag så satte vi oss på balkongen och fikade, glömde tyvärr kameran. Men det var jätte mysigt och solen värmde lite trots vindar.
När vi hade fikat klart gick vi in och fixade lite med det vi köpte på stan.

Oskar satte upp dekorations fiskarna själv

Resultatet

Köpte en ny servett hållare (kanske inte så intressant men jaja)
Gulligt, precis min stil

På stan så köpte vi en liten grej till Henke som vi slog in här hemma

Och i paketet så döljde sig
Ett örngott, ibland så krävs det bara så lite för att visa omtanke

Nu på kvällen så skulle vi egentligen ha fått besök av Andreas men han dök aldrig upp. Lite tråkigt för hade jag vetat det hade jag kunnat tagit med mig Oskar till mamma och pappa så hade vi kunnat träffa min farmor. Men men nu blev det som det blev..

Vi gjorde det bästa av situationen och myste på balkongen med vattenmelon och jordgubbar :)



Nu ska prinsen få borsta tänderna sen ska bädda ner honom i sängen :)

Kärlek






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback