» 3 juni

Känns som att vi har haft en gnällig Oskar hela dagen. Eller det fanns ett undantag och det var när Milla och Jonny var här och hälsade på. Då var Oskar sitt spralliga glada jag, busade och spexade hela tiden! Jaja det är väl 2årstrotsen som spökar, temperamentet och humöret skiftar varannan minut.

Har fått lite saker gjorda här hemma iaf. Har städat och fixat lite.

Oskar lilla hörna har fått ytterligare en vägg dekoration.

Eftersom vi just nu bara bor i en 2a så får man helt enkelt göra det bästa av situationen. Det kanske är lite trång ibland, men som det underbara talesättet säger; Finns det hjärterum finns det stjärtrum! Trots att Oskar inte har ett eget rum så vill jag att han ska ha en egen liten hörna. Så nu saknas det bara lite mer saker, men det kommer. Och det gör såklart även en större lägenhet ;)

Har sparat dom här blommorna som kommer ifrån min morsdag bukett ♥
Även här saknas det någon liten detalj..

Har kommit på att jag vill måla om i köket. Visserligen kanske vi får en annan lägenhet snart men det struntar jag i. Vilken färg skulle passa i köket??

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback