» Torsdag

Hej där
 
Återigen så är jag tillbaka med ett kvällsinlägg ;P
Kan börja med att berätta att vi lyckades hitta till spåret igår, det blev en lång promenad men skönt var det. Vi valde att gå en liten längre bit hem så vi verkligen fick i oss frisk luft :)
Prinsen blev modell när kameran kom fram :)
Underbara unge! Finns ingen vackrare än du ♥
Såklart det skulle "pluppas" innan vi gick hem :)

Idag så fick jag "leka" frisör en stund på förmiddagen. Hjälpte mamma att göra slingor i håret så nu är hon återigen blondin. Blondes have more fun ;)
Sen kom ovädret in över stan. Oskar och jag satt i soffan när det började regna sen small det till högt som tusan. "Pang sa det i himlen" var något Oskar upprepade varje gång det mullrade till :) Regnet öste ner och vid ett tillfälle haglade det. Vilket underbart juli väder... märkte du min ironi och sarkasm?? ;)
Oskar tyckte att det var spännande att lyssna på regnet och åskan :)

Idag har vi även klippt oss, allihopa. Känns skönt att ha klippt sig var ett tag sen och Oskar började bli lite lång hårig.
Oskar var jätte duktig :)
Så fin blev min lilla älskling
 
Blev en mysig eftermiddag med systeryster som var här också. Vi valde att "tjocka" oss lite idag med kyckling/kebab tallrik. Haha är så mätt och tjock just nu att jag mår illa ;P Men gott var det.
Just nu så bygger Oskar med duplo och jag vet en kille som kommer bli väldigt arg när han vilken minut som helst ska sova.
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback