» Söndag och Städ dag

Hej min vän! 
 
Söndag morgon och jag ska snart sätta igång med Stor Städningen. Ska städa överallt, byta gardiner, bädda rent, rensa garderober och byråar och jag funderar även på att rensa bland leksaker.
Känns som att jag redan nu utan att ha börjat med allt har tagit mig vatten över huvudet. Fast detta ska vi lösa :)
Henke kanske ska ut och gå sen och då ska han ta med sig Oskar, om inte så kommer dom få hjälpa mig med städningen. Kan nog hitta lite projekt även till dom ;)
 
Igår så blev det en heldag med syster och Matilda hemma hos dom. Vi (trots det fina vädret) gosade ner oss i soffan och kollade på filmer hela dagen. Vi köpte hem kinamat och glass till efterrätt :)

Henke och Oskar hade en dag för sig själva igår. Dom gick hem till Larsson sen vidare till svärföräldrarna. Sen fick Oskar spendera några timmar med sin farmor och farfar medans Henke och Larsson tog sig en promenad till Fallen uppe i Karlslund. 
Tack Maggan för Tobleronen :) Den kommer avnjutas under dagen/kvällen under/efter min städning :D
 

Nu ska jag sätta igång. Börjar med disken sen fortsätter man med resten. 
 
Kärlek ♥
 


Maggis
01 Juli, 2012 - 08:32

Du det där låter astråkigt!!! Har du inget roligare att ta dej för än storstädning?? Tack för att jag fick låna Oskar. Han är verkligen rolig det underbara barnet. Skrattade mycket åt honom. Vi hade några mysiga timmar utomhus. Roligt att du gillar Toblerone själv tycker jag det är skitäckligt. Vi ses snart hoppas jag.Ge det älskade barnet en stor kram från mej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback