» Så kan det gå

Godmorgon vacker
 
Hoppas att du har sovit gott? För en gångs skull så har jag sovit bra :) En gång har jag fått gått upp för att ge prinsen nappen som han tappat.
Igår blev det en ganska lugn dag. Ute och cyklade och så blev vi bjudna på mat hos mamma och pappa. Henke jobbade över igår så han kom hem runt halv åtta.
 
Måste bara visa en rolig sak jag upptäckte igår när jag gick ut på balkongen.
Ljuset i min stora lykta har smällt. Häromdagen så fick jag ställa upp den på bordet för att Oskar leker med lyktan, (något jag inte vill, dels för att jag är rädd om den och för att det är mycket glas) sen har jag glömt att ta ner den. Så ljuset hade smällt och det var stearin överallt! Jaja så kan det gå när man glömmer stearin i solen :)
 
Idag ska vi åka och hälsa på min gammelfaster Stina med mamma/mormor och Annelie. Sen blir det säkert ett besök i någon park som vi kan leka i :)
Dags att börja göra oss i ordning.
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback