» Nu kan man koppla av

Hej min vän
 
Det blev en lång städ dag och då är jag inte ens klar! Allt är städat och det är rent och fint, men jag fick inte tag på några banankartonger så jag har inte kunnat rensa kläder eller leksaker.
Fast i övrigt så är jag klar, och jag har verkligen gjort mig välförtjänt av min toblerone :D 
 
Sovrummet blev riktigt fint efter att jag bytte gardiner och överkast. Lila och härligt :) Allt jag vill göra nu är att ta bort sängstommen och få lite mer plats därinne men det kommer så småningom.
Har även fått upp tavlorna som har stått på köksbordet, fast jag behöver en tavla till för att "det ska se snyggt ut".
 
Ja nu ska jag verkligen koppla av resten av kvällen. Oskar ska snart få sin välling för natten och sova :)
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback