» Morgonstund...

Godmorgon vackra du
 
Här hemma har vi en så länge en lugn och skön morgon. Både jag och Prinsen går fortfarande i pyjamas och njuter. Räkningarna blev precis inbetalda så nu behöver vi inte tänka på det förens det är dags igen.
Prinsen går förbi sin säng hela tiden som ligger nedmonterad i hallen och varje gång säger han att det är hans säng och att han ska sova i den :)
 
Ska bli spännande när den kommer upp hur det kommer gå. Ser verkligen fram emot att få göra lite finare inne i sovrummet. Förhoppningsvis så kommer jag få mer utrymme och få plats med en gungstol :)
 
Nu ska jag börja göra mig i ordning lite smått och sen får vi se vad dagen har att erbjuda oss :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback