» Min bästa vän..

Godmorgon söta du
 
Fy så äckligt varmt vi har det här hemma. Jag smälter ihjäl!! Har precis öppnat upp överallt så nu hoppas jag på lite svalare luft :)
 
Idag vet jag att min bästa vän kommer vara en kopp kaffe ochkanske 1+x antal energidryckar. 
 
Igår eftermiddag/kväll så blev det kalas hemma hos min kusin Kevin som fyllde år. Det bjöds på grillat och smarrig jordgubbstårta. Oskar var pajas och roade dom flesta med sina bus och härligheter. Viktoria tog med sig Oskar och plockade lite vinbär och krusbär, någon som visade sig vara väldigt surt och Oskar "darrade" till av surheten.
Sen hittade pappa/morfar smultron som Oskar åt med glädje :)
Tyvärr så glömde jag kameran hemma så det blev inga kort idag :( Inser nu att det hade kunnat bli en hel del fina kort :(
 
När vi kom hem så fick Oskar mysa en stund framför Rupert Björn innan det var dags att sova för natten. Sen blev det film mys för min och Henkes del. Vi kom inte i säng förens kl var runt 1 tiden sen upp igen i morse kl 7.
Om det inte händer så mycket nu på förmiddagen så får jag sova middag med prinsen :)
 
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback