» Leka och busa

Hej min vän
 
Blev en härlig förmiddag/eftermiddag då jag fick äran att leka frisör. Gjorde slingor på Viktoria så nu är hon återigen blond. Även mamma kom förbi på en kopp kaffe :)
 
Nu på eftermiddagen så åkte vi hem till svärföräldrarna, och sa Grattis till svärmor/farmor :) 
Oskar förklarar för sin farmor att han kastade över bollen till grannen :)
En liten tur till lekplatsen blev det också :)
Min prins ♥
Oskar och farmor :)
 
Just nu försöker vi få Oskar att somna men det går inte så bra. Han ligger därinne i sin säng och pratar med nallen samtidigt som han emellanåt ropar efter mig eller Henke :)
Nu blir det vila resten av kvällen.. Kanske lite choklad eller chips??
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback