» Jag vet jag vet...

Hej min vän
 
Återigen, jag vet! Kass uppdatering. Har inte haft lust helt enkelt, behövde nog en liten paus och sen har jag inte orkat/haft tid.
I fredags så kom Maggan och Micke (svärföräldrarna) hit på besök. Oskar drog med sig sin farmor och satte igång att leka, jag och Micke blev kvarlämnade i köket där vi fikade.
Alla leksaker skulle dras dram :)
 
Efter det besöket så åkte vi hem till mamma där vi blev bjudna på grillat.
 
I lördags så spenderade jag hela dagen hemma hos Josefine. Vi hade film maraton och kollade klart på dem resterande Harry Potter filmerna. Vi åt så mycket mat och godis att mot slutet av kvällen såg både jag och Josefine gravida ut om vi spände ut magarna. Det åts chips med dip, tacos och 0,9kg lösgodis. Haha fast jag ska lägga till att Rickard var också med så det var inte bara jag och Josefine ;)
 
Igår så blev det en dag hemma. Städade och tvättade hela dagen kändes det som. Hade extremt mycket tvätt men nu är allt rent. Henke var på fotbollen med Larsson och jag hade tur för Josefine kom över igår så hon passade Oskar när jag sprang upp och ner till tvättstugan.
 
Idag ska jag hjälpa Viktoria att fixa håret fast innan det så ska det bli en liten cykeltur bort till Öob.
 
Ska även tillägga att min svärmor Maggan fyller år idag så vi säger GRATTIS på födelsedagen, hurra hurra!! ♥
 
Nej nu ska frukosten intas sen börja göra sig redo för dagen :) 
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback