» Igår och idag

Gokväll min vän
 
Precis efter att jag hade skrivit gårdagens inlägg så ringde min mamma och frågade om jag skulle med och handla. Och självklart gjorde vi det då vi behövde handla. Det blev även en tur till Ikea så jag kunde handla det som behövdes för att kunna göra i ordning i sovrummet.
Klart man ska ha korv när man är på Ikea :)

Efter att alla varor var in packade och Oskar hade sovit middag så blev det mys för våran del. Och Oskar bestämde att vi skulle leka med play-doh leran.
Gjorde dessa fina figurer men dom förvandlades snabbt till en stor boll :)
 

I förmiddags så kom mamma och pappa hit och hjälpte mig med sovrummet. Och det blev större när våran säng försvann!
Före
Efter
Nöjd kille i sin nya säng :)
 
Henke har varit rätt så emot att kasta våran sängstomme men när han kom hem idag och fick se resultatet så erkände även han att jag hade gjort rätt. Rummet blev större och det blev snyggare utan stomme.
Tack så mycket för all hjälp mamma och pappa. Ni är bäst och underbara ♥
 
Nu är det myskväll som gäller. Oskar ligger på golvet och tittar på Pippi och jag passar på att skriva lite. Ska snart natta prinsen om jag kan lyckas med det :)
 
Kärlek ♥
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback