» Höga torn och Bamse böcker

Hej min vän
 
Ibland känns det som att jag inte har en tidsuppfattning alls. Brukar kunna bli så när man går hemma och dagarna flyter ihop. Idag fick jag kolla i kalendern bara för att se vad det var för dag.. Så vad har vi gjort hittills idag då? Jo vi cyklade upp på stan när det öppnade. Köpte en liten kavel till Prinsen så vi kan baka med degen vi köpte igår :) Var även på jakt efter en kudde men jag åker nog hellre till Jysk och köper det.
Efter stan så åkte vi hem och sov middag. Känns som att jag borde ha gjort samma sak men som vanligt hittade jag annat att göra.
När prinsen vaknade så satte vi igång att bygga med Duplo :)
Ett jätte högt torn blev det innan det vältes ;)
 

I vanlig ordning så blev det en tripp ner till affären, men här hemma går det åt extremt mycket mjölk och det måste handlas nästan varannan eller var tredje dag! Hittade en sak till Oskar som fick följa med hem från affären
Visste inte att Ica sålde Bamse böcker men det gör dom, och ganska billiga var dom också, 39kr.
 
Har precis dammsugit av här hemma, ovanligt va ;) Snart kommer Henke hem och då har vi pratat om att kolla vart brickebacks spåret är, då han vill börja springa.
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback