» Hjälmarbaden

Vilken härlig dag vi har haft! Solsken och värme hela dagen :)
Förmiddagen spenderades i lugn och ro, eller jag och Oskar hade lite vattenkrig på balkongen.
Efter att prinsen sovit middag en stund så satte vi oss i bilen och åkte ut till Hjälmarbaden, för att träffa Larsson, Beggan och Carlsson. Även Josefine och Matilda var där och solade :)
Jag hade inte med mig badkläder men lite dopp med fötterna blev det allt. Och längs strandkanten var det inte så farlig kallt, säkert värre när man kommer i ordentligt ;)
Prinsen tittar ut över vattnet
Gräva lite
Dopp med fötterna
Bollen skulle självklart följa med
Lycka när vi hittade en påse chips hos Josefine och Matilda
Lite nyfiken men rädd
Upptäcktsfärd :)
Matilda fick bli offer för vatten pistolen :)
 
Fåglarna fick också känna sig hotade
 
Eftermiddagen spenderades hos mamma och pappa där det bjöds på grillat. Efter lite prat och en trevlig stund så fick vi skjuts hem av pappa :)
Oskar och Morfar hade spring tävling till bilen :)

Oskar somnade för någon timme sen. Han ville inte alls sova utan han skulle leka, pussla och titta på Bilar. Tillslut fick jag ner honom i sängen och det tog inte alls lång tid innan han slocknade :)
Har verkligen haft en jätte härlig dag med underbara vänner och familj, så tack alla ni som gjorde den så himla underbar :)
 
Kärlek ♥
 


anncatrin boström
22 Juli, 2012 - 22:11

Tack själva,alltid mysigt att få vara med er<3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback