» Fredag

Gokväll sötnos
 
Förmiddagen spenderades ute i solen. Vi gick till dagis uteplats och lekte där, det är stängt så det var inga barn eller personal där.
Idag fick prinsen vara barfota i sanden :)
Fika paus med pappa :)
Bollkastning
 
Runt halv ett kände jag att det var dags att gå in för att sova middag, Oskar var allmänt trött och gnällig så vi gick hem. Jag la honom i sängen och det gick en timme, två timmar och han vägrade somna. Så jag gick in till honom och frågade om han inte skulle sova.
"Nej inte sova"
"Men då kommer ju du vara jätte trött sen"
Hans svar?? "Aldrig i livet"
 
Haha den ungen vet hur han ska få sin mamma att skratta :) Efter ett tag så åkte vi till Sibylla. Lovade att han skulle få hamburgare idag och det löftet sviker jag inte.
 
När vi åkte därifrån så började det bli mörkt på himlen och det blåste ganska rejält. Förväntade mig ett riktigt oväder, men icke sa nicke. Rätt så besviken om jag ska vara ärlig. Vore ju hur mysigt som helst att sätta sig på balkongen och titta på alla blixtar och höra regnet som smattrar :) Men men en annan gång antar jag?
Fredagsmys blev det iaf, chips godis och dricka. Inge fel det heller. Nu innan läggdags så satt vi och kollade på Cars 2 och prinsen blev riktigt ledsen när den var slut :( Men nu sover han så sött med Rory "Blixten" bilen i famnen :) 
 
Nu blir det vuxen mys här hemma :)
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback