» Ett besök i leksaks affären

Hallå min vän
 
Idag tog jag mig en liten sovmorgon, tror jag gick upp halv tio och det är sovmorgon! Skönt var det :) 
Efter att jag hade fått i mig frukost och gjort mig någorlunda fin så tog hela familjen en promenad upp på stan. Vi hade lovat Oskar en leksak och det skulle han få :)
En nöjd prins efter ett besök i leksaks affären :)
 
En traktor och så fick han en flagga och en målarbok av personalen :) På vägen hem så började det ju självklart att regna. Oskar som satt i vagen med regnskydd var ju skyddad men en annan? Nej vi får väl vara glada att det inte spöregnade. Det började när vi kom hem :)
Idag så fick Oskar bestäma dagens middag, och han valde... Pizza! Haha hela dagen har han gått och sagt att han ska äta pizza.
 
Tyvärr så åt han inte alls, våran lilla plutt mår inte alls så bra. Hostan är återigen tillbaka och han är inte sig själv helt enkelt. Just nu ligger han bredvid mig i soffan och sover. Får se hur länge han kommer sova, men det får bli som det bli. Jag har redan laddat upp med energidryckar i kylen om det skulle behövas ;) Vem vet, jag och Henke kommer kanske få göra olika pass under kvällen/natten.
Vi hoppas iallafall att det inte kommer bli allvarligt och allt för jobbigt för våran älskade prins ♥
 
Kärlek ♥


anncatrin boström
28 Juli, 2012 - 18:26

Så mysigt ni har haft det o hoppas att lilleman blir bra<3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback