» En vanlig tisdag

Gokväll min vän
 
Idag blev det en lugn dag hemma. Fanns en del att göra, plocka undan och vika tvätten sen i söndags. Trodde faktiskt att solen skulle vara framme hela dagen så vi hade kunnat var ute, men så tittade jag ut genom fönstret.. regn. På eftermiddagen så fick vi fin besök av faster Marika som hälsade på. Oskar blev som vanligt alldeles till sig och skulle pussla, köra bilar och busa :)
 
Henke har varit iväg och tatuerat sig hela dagen, och jag kan säga efter att ha sett resultatet att den är stor! En drake som går från bröstet och bak till skuldrorna.
Vet inte vad jag ska tycka riktigt än så jag väntar tills den är helt klar, just nu är det bara konturerna.
 
Oskar har precis lagt sig för natten. Han har inte sovit någon middag alls idag så han var lagom trött nu på kvällen. Var nyss inne och kollade till honom för han ropade efter mig. Plutten kunde knappt hålla ögonen öppna :)
 
Nu ska jag måla naglarna och äta lite choklad innan det är dags att sova.
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback