» En dag i lekparken

Hej vännen
 
Idag blev det en dag ute och tillsammans med mamma/mormor och syster/moster :)
Såklart att bollen ska vara med ute :)
Idag fick alla djuren följa med ut och leka också

Det blåstes lite såpbubblor
Lektes i sandlådan
 
Efter en stund i parken så gick jag och Oskar hem till mormor och sov middag. Slutade med att jag också somnade och sov i två timmar :) Välbehövligt och skönt :) 
Efter maten så läste Oskar och morfar tidningen
Kvällsmys i soffan med morfar och en skål med chips :)
 

Nu sover prinsen och jag sitter och lyssnar på lite gammal musik jag hittade på två skivor. Musik jag lyssnade på för kanske 3-4 år sen :)
 
Hoppas att du också har haft en bra dag
 
Kärlek ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback