» En dag full med bakning och lekande

Hej vackra du
 
Jag varnar redan nu för ett långt inlägg med text och en massa bilder :)
 
Först ska jag börja med att visa Oskars stora godis ägg som han fick av sin farmor
Oskar blev väldigt glad när vi öppnade det och hittade en massa choklad :)
 
Idag så tog vi oss en cykeltur hem till mamma/mormor. Vi trodde att det skulle börja regna så vi satte igång med ett stort bullbak. 
106 bullar, 20 muffins, 25 chokladbullar och en kladdkaka blev det. Mycket godsaker :)
 
Oskar fick för sig att han skulle vattna blommorna så det fick han självklart göra.
Fast allt fick ett plötsligt slut när allt vatten hamnade på Oskar i stället av misstag.. Han råkade luta kannan lite för mycket, och då blev det självklart inte lika roligt längre :(
 
Eftersom det inte blev något regn så gick vi ut i parken efter att vi hade fått mat i magen. Oskar började genast att kasta grenar upp i trädet. 
Världens finaste unge ♥
Oskar gjorde en jätte fin kaka
 
Sen blev jag och Oskar lite tokiga. Vi rullade ner för en backe ett x antal gånger, men roligt var det :)
Roligt var det :D
Jag och min prins ♥ (jag ser väldigt trött ut och det är jag! )
 
Efter parken så gick vi in och fikade på alla godsaker som vi bakade idag. Och innan vi åkte hem så kom Josefine, Matilda och Annika förbi.
På vägen hem så åker vi alltid förbi en ganska rolig skylt och det verkar Oskar också tycka..
"mamma vovven baasaar!"
 

Nu ligger prinsen i soffan och kollar på Rubert Björn men vi ska snart gå in och borsta tänderna och lägga oss. 
Tror faktiskt att vi alla är ganska trötta här hemma :)
 
Kärlek ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback