» Bara en vanlig tisdag

Hallå där min vän
 
Den här dagen har gått så fort att det är helt sjukt. Jag och prinsen tog oss en promenad på förmiddagen och köpte lite play-doh lera :) Vi hade tur att det var uppehåll, för jag hade nämligen råkat lägga vårat regnskydd till vagnen på en annan vagn här hemma. Så hade det börjat regna hade vi blivit ganska blöta både jag och prinsen. Blev även ett besök på apoteket för att köpa lite hudvård grejer och ett stopp i centrum för att köpa lite jordgubbar :)
När vi kom hem så blev det lunch innan prinsen sov middag. Då passade jag på att kolla på "Det Okända", och vila lite i soffan innan vi fick fin besök av Josefine :)
Att leka med leran var inte bara populärt hos Oskar ;) 
 
Josefine åkte tyvärr hem för en stund sen, alltid roligt när hon är här :) Så nu är det kvällsmys innan vi alla ska sova. 
Hoppas att du också har haft en bra dag.
 
Kärlek ♥
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback