» Måndag kväll

Hej igen min vän.

Idag känns det som att jag inte har fått allt för mycket gjort, men jag har iaf tvättat så nu
har vi rena kläder. Hatar att inte ha en tvättmaskin hemma, men samtidigt så går det
ju att tvätta i tvättstugan. Jag gör det ju bara en gång i veckan så det blir ju inte så himla jobbigt.
Idag kom även min underbara mamma på besök. Vi beställde shampoo och balsam förra veckan från
eleven.se, (Macadamia Natural Oil) så hon kom hit med det och för att få lite kvalitets tid med Oskar. Och jag måste säga att jag gillade det. Håret blev mjukare, men jag kommer nog se resultatet bättre imorgon när jag ska styla det.
Nu är det snart läggdags, ska kolla lite mer på filmen på 3an bara.

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback