» Once upon a time..

Gokväll min kära vän

Once upon a time och Revenge två grymt bra serier som är värda att se. Och jag har lovat mig själv att jag alltid ska se dom på tv och inte fuska mig längre fram. Så nu är det en vecka kvar tills avsnitt nr 3 :)

Skolan idag gock super bra, vi har börjat ordentligt nu och jag gillar det! Idag var det engelska, och vi började med att prata engelska hela lektionen. Kändes lite ovant, men det gick över fort. Det bara flöt på, sen om det lät så bra är ju en annan sak.
Historia lektionen gick också bra, fick se en film om egypten. Fick ett papper med en massa instuderingsfrågor som vi ska göra, men det var inte så bråttom för han sa inte när den skulle vara inlämnad. Men jag funderar på att börja lite smått med dom nu så dom är gjorda.

Oskar är inte bättre, morgonen är värst. Så imorgon blir det att ringa vårdcentralen och se om det finns nån tid ledig. Om skrutten behöver penicillin eller vad vi nu ska göra.

Har hittat en super snygg klänning på hm men jag vet inte om jag ska köpa den eller inte.. vad tycks?
http://www.hm.com/se/product/98069?article=98069-A#article=98069-A

Gonatt
Kärlek♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback